Savanorių pr. 352, Kaunas
I-V: 08:00-18:00
VI: 08:00-12:00
VII: nedirbame
Kompiuterių remontas Kaune
Geras kompiuterių meistras
Kaip renkatės kompiuterių servisą? Kaip pasitikite perduodamį kompiuterį taisymui?
Kiekvienas asmuo arba įmonė teikianti paslaugą stengiasi pristatyti save kaip geriausią specialistą. Kartais gaunamos rekomendacijos iš draugo, kaimyno ar kt. ir taip viskas ratu. Tik ar tikrai taip būna gerai kaip rekomenduoja? Praktika rodo, kad žmogus eina lengviausiu keliu t.y. ten kur yra nukreipiamas, lengvai randa, arti namų, tenkina kaina. Kartais tokie pirmieji įspūdžiai atveda ten, kur rezultatas tik paviršutiniškas, o pinigai įdedami arba galutinis rezultatas tiek piniginis, tiek ir laiko nuostolis.
Pasiseka, jei draugas ar kaimynas gerai išmano kaip taisyti kompiuterinę techniką ir kruopščiai tai padaro. Tik deja tokių variantų yra vienetai, dažnu atveju gaunamas paviršutiniškas rezultatas arba nusivylęs žmogus besikreipiantis į servisą su žodžiais "Čia pažįstamas žiūrėjo ir nesigavo arba sugadino dar labiau...".
Išmanančių žmonių kaip taisyti kompiuterius tikrai yra ir kai kuriose įmonėse dirba tikrai geri specialistai. Todėl prieš perduodant savo kompiuterius taisymui pažįstamam ar įmonei, verta nepatingėti pasidomėti tiek vieno, tiek ir kito kompetencija, įmonėje pasikalbėti su įmonės darbuotojais dėl jums rūpimo klausimo.
Posakis "Darome greitai, kokybiškai ir nebrangiai" dažnai būna akių dūmimas. Taip, galima kai kuriuos darbus atlikti greitai, bet dauguma reikalauja dėmesio, kruopštumo ir laiko. Ir dar būkime teisingi, visi verti atlygio už gerai padarytus darbus, todėl gerame servise atitinkamai tenka ir sumokėti, žinoma protingą kainą.
Praktikoje teko matyti kaip klientai ateina pasinaudoję pažįstamų ar neišmanančių žmonių paslaugomis.
Pvz. 1. Valydami kompiuterį pamiršo pajungi aušintuvą. Tai dar blogiau nei nevalytas kompiuteris, nes dažnu atveju gali sugesti pagrindinė plokštė, perkaisti komponentai.
Pvz. 2. Lituodami užlitavo lydmetalio ant mikroschemos kontaktų. Visiškas absurdas.
Pvz. 3. Karštu oru sugadintas lizdas.
Žinoma visiems nutinka visko, bet patarimas, jei įmonės darbuotojai nemoka atlikti darbų, tai geriau nedaryti blogiau klientams, geriau atsisakyti taisyti, galbūt kitas servisas turės galimybes, be to gerai apmokykite savo darbuotojus, tikrinkite jų daromus ir atliktus darbus ir dar svarbus dalykas - sąžiningumas tiek prieš save, tiek ir prieš klientą.
Taigi, o klientams prieš nešdami savo kompiuterius į servisus nepatingėkite pasidomėti ar tikrai ten dirba geri specialistai, taip sutaupysite laiko ir pinigų.
Kartais klientai klausia "Ar patys remontuojate kompiuterius? Ar vežate? Ar ar....". Džiaugiamės galėdami suteikti galimybę klientui išsamiai nupasakoti beveik kiekvieną kompiuterio remonto procedūrą, supažindinti su servisu, o kitiems servisams suteikti bendradarbiavimo galimybę.
Visada galite kreiptis į mūsų servisą, pasikalbėti dėl kompiuterių taisymo su mūsų įmonės inžinieriais. Mūsų tel. +370 606 70233, Savanorių pr. 352, Kaunas.